Pappa kom hem...

Du väntade och väntade..... Det är ju lite konstigt det här att pappa inte är hemma längre. Han har ju varit hemma med Dig jättelänge!
Du väntade läääääänge vid fönstret....
Till slut kom pappa men när Du väl fick syn på honom så hann jag inte fotografera Dig för då går det undan!
Detta var vid ett annat tillfälle när pappa kom hem. Springa, springa, springa till pappa!
Du är i trotsåldern!!! Det kom inte ens smygande utan det sa bara pang bom! I förrgår låg Du i sängen och skrek mellan kl 04 och 06. TIIIIIITTTTA SAAAALTKRÅKAN!!! Jag tackade högre makter för att vi inte bor i lägenhet. Vi provade gulla med Dig, byta blöja, erbjuda lite vatten, flera nappar, kramar och sedan gick det över till argare ton "du väcker lillebror, pappa måste jobba i morgon, mamma är j-vligt trött nu", sedan blev det "du kommer ALDRIG mer få se Saltkråkan och det blir INGET dagis". Jepp, Din mamma har inget tålamod. Till slut låg jag och pappa och skrattade åt eländet. Du var så arg och det blev inte bättre under dagen. Du har fortfarande ett jäkla humör och jag har förklarat att Du får gå in på Ditt rum och vara arg för vi tycker inte det är så kul att höra på Ditt skrikande. Du springer gladeligen in på Ditt rum och smäller igen dörren....ska inte det här komma i tonåren?!? Jag försöker krama Dig och gulla med Dig men Du pendlar mellan arg, ledsen och glad. Ibland är Du bara ledsen och jag tycker så synd om Dig. Alla dessa känslor. Jag undrar hur Du är på dagis...oj, oj, oj...fast de säger att det går bra där men att Du är bestämd...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0