Blåbär

Pappas tjej gillar att gå i skogen med sin pappa och plocka blåbär. Mamma stannar gärna hemma. Fotona var det ett tag sedan vi tog så jag kan meddela att alla fläckarna gick bort i tvätten!
Idag var det en speedad tjej här hemma. Det har pratats om åka plyplan HELA dagen och det var stora ögon när vi berättade att vi skulle väcka Dig i natt och att Du skulle åka bil mitt i natten. Sedan var det ju det där med snusen... Du ville ju ha den men var lite orolig för att den skulle glömmas så Du lämnade den till mig för nerpackning i Din ryggsäck. Fast Du har den i sängen nu...en natt utan snuse?!? Skulle inte tro det. Du har stenkoll på att Emil inte får äta någon mat "Eml inga tänder" "Eml äta båppe" säger Du och ser sådär snusförnuftig ut. Nu är det snart dags för att åka plyplan, "högt uppe" som Du säger. Jag undrar vad Du egentligen har för bilder i Din hjärna av vad som komma skall..

Kommentarer
Postat av: Anna

VÄRLDENS SÖTASTE BARN!!!!!!!

2010-09-27 @ 20:44:02
URL: http://www.dkhedda.bloggplatsen.se
Postat av: Cia med Emma från AFF

Sötnosen! Så gott med blåbär!



Kram av Cia och Emma

2010-09-28 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0