Pizza och läsk

En kväll käkade vi pizza och Du drack läsk. Det gillade Du. Nu när Du varit sjuk så tjatar jag och frågar vad Du vill äta och igår svarade Du "pizza". Skulle inte tro det... Pappa gav Dig cocacola igår och sen har Du inte bajsat! Det var inte mycket mat jag fick i Dig igår. Några skedar fil, några skedar mat, lite mariekex och en burk fruktpuré. Kläderna hänger på Dig.
Igår var vi i alla fall hos doktorn och lämnade in ett bajsprov. Doktorn kände på Din mage och sa att de skulle kolla efter bl a bakterier, blod och mask i bajset. Mask?!? Då dör jag....på riktigt alltså. Jag passade på att köpa en luskam när vi ändå gjorde en shoppingrunda på Apoteket. Löss på dagis. Den ligger så fint på diskbänken och tittar på mig. En vacker dag ska jag samla mod och gå igenom Ditt hår. Phu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket underbart intiativ att skriva en dagbok TILL din dotter! Det lär uppskattas när hon blir vuxen

2010-10-13 @ 22:19:04
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0