Lite höstcoolt bara

Så fin i ponchon som Sara gjort till Dig. Idag har varit en mysig dag. Du har varit på ett strålande humör och har klampat runt här i mina högklackade skor hela förmiddagen. Innan klockan var halv tio hade ett glas mjölk åkt ut över hela golvet och en tallrik tappats och gått i tusen bitar men det gör inget för då blev köket lite städat. Sedan stressade vi iväg till doktorn för Du skulle på den årliga öronkontrollen. Så duktig Du är! Mamma var lite sen, körde lite fort, hittade ingen parkering och rusade in på sjukhuset med Dig i ena handen och en väldigt tung lillebror i bilstolen i den andra. Väl där så satte vi och väntade i 20 minuter och då passade lillebror på att göra det illaluktande och i alla hast så glömde ju jag skötväskan i bilen! Bort till receptionen och fråga hur länge till vi skulle vänta osv. Det slutade med att vi kunde rusa ner i bilen, hämta skötväskan, in på toan, byta på lillebror, få i Dig en halv banan och mamma passade på att kissa också med olåst dörr visade det sig sen...suck...jag och toaletter. Sedan tog hörselkontrollen 2 minuter. Det såg fint ut även om ena röret (Ditt högra öra) hängde på trekvart och antagligen kommer trilla ut. Du var jätteduktig och satt stilla i mitt knä och sedan fick Du ett klistermärke och sa tack. När vi gick därifrån så sa Du "snäll doktor mamma". Sedan gjorde vi stan...eller mamma i alla fall. Du sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0