Fina unge!

Snart två år...på lördag. Älskade Agnes om Du bara förstod hur viktig Du är och hur många som bryr sig om Dig. Du är otroligt duktig och Du är världens roligaste tvååring. Full med bus och spex. Tack för att Du finns!
Igår bakade vi chokladbollar till Ditt dagis. Du älskar att baka och får hjälpa mig att hålla mått, röra runt och inte minst att smaka. Igår fick Du även rulla bollarna i pärlsocker. De var så fina med pärlsocker på halva chokladbollen ungefär. Sedan pratade vi om att Du skulle bjuda dem på alla barnen och fröknarna. Du pratade även om att de skulle sjunga vi gratulerar för Dig. Så spännande. När jag lämnade av Dig på dagis så fick Du lådan med chokladbollarna och bar in dem till fröken. Stora tjejen! Sedan hörde jag hur Du började babbla när jag gick. Du vinkar aldrig hejdå och vill aldrig kramas när jag ska gå. Märkliga unge! När jag kommer och hämtar Dig, då får jag bamsekramarna!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Håller med din mamma att du verkligen är superduktig!



Kramar till hela din underara familj!

Cia

2010-10-30 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0