Det sticker i näsan

när man dricker läsk....
Oj, vad Du är frisk nu. Ditt humör är igång igen. Igår var jag helt slut och jag vet inte hur många gånger Du åkte in på rummet och då var Du ändå på dagis mellan kl 09-14! När Du var där så passade jag på att baka bullar med mandelmassa och vit choklad i....jätteäckligt....skulle inte tro det!
Igår morse visade det sig att första snön hade kommit. Lite panik här på morgonen faktiskt. Overall kändes lite väl mycket och vinterstövlarna var inte behandlade så det blev gummistövlar och vanlig jacka. Stackare. Nu är allt fixat så nu kan kylan hålla i sig. Du gick i snön igår i de fina vinterstövlarna som mormor köpte....så spännande med snö!
Du styr och ställer här hemma och jag får ofta höra "tyst med dig mamma"! Hmmm....jag undrar var det kommer ifrån. "Mamma är dum" kommer från Saltkråkan i alla fall. Ibland hinner jag knappt säga till Dig att Du ska gå in på rummet för Du är redan på väg och sedan stänger Du dörren efter Dig och är där inne i några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0