Dessa ögon

Dessa ögon ser enorma ut nu när Du magrat. Att se dessa ögon tåras och höra Dig säga "mamma, ont magen" gör att det skär i mig och jag känner mig helt hjälplös. Som tur är så verkar det ha vänt nu och Du åt en del igår som Du fick behålla men oj, vad Du har tappat i vikt. Jag gjorde grönsakssoppa till oss igår som Du sörplade i Dig. Idag åker vi ner till mormor och morfar så hoppas att Du verkligen inte blir dålig igen. Det var det första Du sa i morse "åka mormor" och igår berättade Du för farmor i telefonen att Du skulle åka till mormor, mamma, Agnes och Emil åka mormor, annan dag, pappa inte, pappa åka buss (pappa åker ju buss till jobbet). Pratkvarn. Det är oroliga nätter igen och nya milda vällingen rör Du inte. Phu.... Trött mamma idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att hon har börjat äta lite. Jag skickar över lite energi till dig, då jag känner att jag har mycket just nu. Ha de så bra i skåne!

2010-10-14 @ 08:29:09
Postat av: Cia med Emma från AFF

Styrekramisar till er alla!

Du är så go och duktig lilla gumman :)

Och dina ögon är helt förtrollande!



Cia

2010-10-14 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0