Coola gungor i Skåne!

Den här gungan gillade Du!
Den här var lite otäck.
En dag kvar... Igår var vi inne i Växjö och hämtade pappa och handlade. Du var jätteduktig och fick gå själv i de små affärerna. Däremot fick jag ett utbrott på Dig när vi satt och väntade på pappa och Du sparkade och skrek i bilen. Slutade med att jag skrek tillbaka och Du bryr Dig ju inte det minsta så det gav ju inte direkt något... På kvällen busade vi i sängen, jag och pappa, Du och Emil. Det gillar Du...bus, bus, bus.
I natt var Emil vaken mer än han sov och helt plötsligt hörde jag Dig ligga skratta och fnissa i sömnen. Det lät så mysigt så jag bara låg och log för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

GRATTIS på 2-årsdagen sötnosen! Hoppas du får en STOR supergod kaka och MASSOR med presenter :)))



Pussar och kramar av Emma och Cia

2010-10-30 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0