Du tror att det är Du som bestämmer...

"Mamma gå med Dig"....eller hur....
Idag har det varit mycket mys och mycket konflikter. Vi har läst saga, myst i soffan, byggt med klossar, gjort handavtryck, dansat, sprungit runt och lekt härmlekar, gått till affären och bråkat. Det började med att Du stoppade in Din mat i Emils mun (trots att vi hade den diskussionen igår om att Du INTE får lov att göra så fler gånger) och sedan när jag skällde på Dig så klippte Du till mig (inte så hårt utan mer en knuff på mitt hår men det spelar ingen roll!). Då blev jag tokig och drog in Dig på rummet och satte Dig på golvet och förklarade (skrikandes...moget...) att vi slåss inte här hemma och att nu var mamma ARG. Du fick berätta för pappa sen när Du kom hem. Även han fick ett utbrott på Dig i kväll. Nu är det trots här hemma! Fast det är mycket mys också och Du trotsar inte hela tiden. Du är ju helt underbar oftast och det är en förmån att få vara med Dig. Så många skratt vi har tillsammans om dagarna...Du och jag, Skruttan!

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Lilla skrutelutta!



Mamma orkar inte leka hela tiden. men du kan leka med emil.



Tyra och Moppan

2010-11-17 @ 08:38:40
Postat av: mormor Karin

Ja, upp och hoppa mamma! Agnes vill ju leka!!!!

2010-11-17 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0