Underbart. Finns det något vackrare än ett...

dsc03934 (MMS)

Underbart. Finns det något vackrare än ett sovande barn? Så avslappnad... Du sov middag i mammas och pappas säng och jag kunde inte sluta titta på Dig. Så rosig om kinderna och så varm och go'... Idag har mamma varit hos tandläkaren. Jag lagade ett hål och blev ruinerad men jag är väldigt stolt över mig själv som vågade gå till tandläkaren! Pappa har hyrt släp och slitit som ett djur med att få undan en massa skräp. Dessutom har vi hunnit städa idag! Du hjälpte mamma med städningen men helt plötsligt var Du ute på gräsmattan och härjade. Du har Dina egna projekt hela tiden.... Helt underbart att bara sitta och titta på Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0