Titta Jenny!

Nu passar de fina kläderna Du köpte!!!!
Igår var vi hos farmor och farfar och pappa tog en massa fina foton på Dig som han ska fixa.
Det är helt underbart att få följa Din utveckling. Du göra nya roliga saker varje dag. Igår sa Du första meningen med tre ord. När vi satt och åt frukost så pekade Du ut och sa "där pappa bil". Sedan trillar det ut ord hela tiden så jag vet inte vilka Du har sagt innan och vilka som är nya fast ett nytt uttryck har Du lärt dig..."LALO" Det betyder love you och det säger Du när Du vinkar, säger hejdå och kastar slängkyssar. Vi trodde ju att faster Moppan skulle vara hos farmor och farfar igår och Du hade ju lärt Dig att säga "Moppan dansa" för ni hade ju så kul sist när ni träffades och hon dansade med Dig men hon var inte där! Fast kusin Jonathan var där och ni lekte så fint på golvet. Efter ett tag tyckte Du att han inte fick ha Dina leksaker så det kan nog vara nyttigt för Dig att börja på dagis! Du har fått plats på Smultronet! Det passar ju alldeles utmärkt för vår lilla smultronAgnes. När vi åkte till farmor och farfar sa Du helt plötsligt Muuuuu...där var ju en massa kossor på ängarna!
Jag undrar om Du inte har någon gen från min kompis Sussie eftersom det är lite väl mycket städpolis över Dig ibland. En dag kom Du traskandes med ett glas som jag hade glömt på soffbordet. Utan att jag sa något så öppnade Du diskmaskinen, satte in glaset och gick därifrån....ordning och reda!
Nu ska mamma vila lite!

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Duktiga och smarta flicka som kan säga Moppan!



Kramisar Ulrika

2010-05-31 @ 12:22:24
Postat av: jJenny

Du är såååå fin i kläderna. Härligt med de starka färgerna. Jag fick en jätterolig filmsnutt av dig där du sitter och säger Jävla Jenny hur bra som helst. Klockrent!

2010-06-14 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0