Orolig natt.

dsc03916 (MMS)

Orolig natt. Lilla Skruttelutta vad Du har härjat i natt. Så ledsen och orolig. Jag la mig i soffan till slut och i morse när jag gick in i vårt sovrum så sov Du så sött hos pappa. Vad fina ni är! Idag har Du varit hos örondoktorn. Enligt Din pappa så höll Du får på att somna men det var inget fel på Din hörsel! Igår hjälpte Du mig putsa fönster. Äntligen var det gjort. Sen kom regnet... Min rygg är helt värdelös så det blev mest ryggläge efter fönsterputsningen. Du verkar dock ha oändlig ork! Igår var Du riktigt gosig och jag fick många, hårda kramar och bitpussar på kinden. Jag njuter varje sekund och hur trött jag än är så räcker det med ett leende från Dig så kommer lite ork tillbaka...men fy vad Du är envis...och söt. Det sista jag sa till Din pappa innan vi somnade var "åh, vad jag längtar efter Agnes"...då visste jag inte att det skulle dröja några timmar bara tills Du skulle vakna... Älskade lilla fis. Snart kommer jag hem.


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Din mamma skriver så fint OCH precis som om hon skulle skriva om Emma, ni är på många sätt så lika :) Hon sover också oroligt på nätterna nu....

OCH ENVIS... och söt ;)



Ni är så duktiga som tvättat fönster, vi har bara lyckats tvätt två och har MÅNGA kvar. Så mycket fint i naturen nu att allt som har med städning att göra vill glömmas bort.



Kram på dig sötnosen!

Cia

2010-05-18 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0