Fina Agnes.

I morse vaknade Du kl 6. Då var jag i duschen så pappa hämtade in Dig och la Dig i vår säng för lite gos. När jag kom in i sovrummet så klappade Du på min kudde och visade att mamma skulle ligga där. Jag la mig och förklarade att jag skulle åka tåg och jobba idag men att det snart är helg och då kommer jag vara hemma. Du tittade på mig och sa NEJ TÅG... Sedan tog Du min hand och låg och tittade på mig. Usch vad jobbigt. Ibland undrar jag vad jag håller på med. Hur kan jag lämna den här underbara ungen för att åka och jobba? Är några pengar värt det? Snart har jag ett helt år med Dig och lillebror...
Det är mycket Saltkråkan nu. Du älskar det! Sen är det mycket prat med/om mormor. Du tar min stegräknare och låtsas att det är en telefon.... Tarzan och Du är verkligen kompisar. Igår hoppade han upp till Dig i soffan och la sig på filten på Dina fötter. Du klappade honom så fint samtidigt som Du fortsatte titta på Saltkråkan. Fast han är inte lika populär när han gosar med mig i sängen. Då blir Du lite avundsjuk och försöker gärna trycka Dig mellan oss. Pussar jag Tarzan så ska minsann Du också ha en puss.
Hoppas det blir fint väder i helgen så vi kan åka "rsch-ka" på lekplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0