En helg med mormor och morfar...

Mormor och morfar har varit här helgen och hjälpt mig med Dig. Pappa och syskonen har varit iväg så jag behövde lite "lyfthjälp" med Dig eftersom min rygg inte är vad den borde vara. Sedan var det skönt att ha dem här ifall lillebror bestämde sig för att titta ut....men det gjorde han inte. Vad mysigt vi har haft det. Morfars knä är skönt att sitta i. När Du vaknade i lördagsmorse kallade Du på mormor och inte mamma....märkliga unge :) Jag tror mormor var ganska stolt faktiskt.
Oj så roligt det är att åka kaaa....
Det var sååå varmt ute och när man härjar som Du gör så blir man alldeles blöt i håret....
Då kan man gå till mormor och få dricka och sitta och pausa lite....
På lekplatsen hittade Du en docka som Du lekte mamma till. Först fick dockan gunga och sedan kämpade Du med att klättra upp med dockan på klätterställningen...
Det var ju viktigt att dockan också fick åka med....fast Du slängde ner dockan först och åkte sen efter...
Underbara unge. Vad mysigt vi har haft det hela helgen. Vilket väder det har varit och Du har haft tre vuxna som har pysslat om Dig hela tiden....mysigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härliga Agnes, så bra att mormor och morfar har fått rå om dig hela helgen, många kramar till dig från mig

2010-05-23 @ 17:08:50
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så fin blus du har, Emma har precis likadan ;)

Vi har också njutit av härligt väder och varit hos mormor och morfar.



Kramar till er alla!

Cia

2010-05-24 @ 11:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0