Bajsa kl 05?!? Jepp, Du vaknade verkligen...

dsc03893 (MMS)

Bajsa kl 05?!? Jepp, Du vaknade verkligen tidigt i morse. Pappa bar in Dig i vår säng och Du låg så fint och gosade med Din snuse. Jag bestämde mig för att gå ner i källaren och lägga mig och då fick Du fart. Det visade sig senare att det var bajsning på gång som gjorde att Du vaknade så tidigt. Du har kommit in i en kvällsrytm som vi inte riktigt gillar. Nu somnar Du inte förrän halv nio vilket är lite sent. Fast Du är bra på att sysselsätta Dig och igår hade Du lekar inne i prinsesstältet. Även Tarzan var med. Ni är för söta tillsammans. Du gillar inte tecknad film utan det ska vara riktiga barnfilmer. En dag kollade vi på Lotta på Bråkmakaregatan och Du satt helt paralyserad. Jag antar att Du såg hur man ska göra när man blir arg i alla fall (kasta saker, stampa i marken och skrika). Det kommer nog snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0