Babblarna

Att titta på Babblarna på datorn är fortfarande väldigt roligt. Nu sjunger Du med och kan namnen....
UPP MED HÄNDERNA ALLIHOPA sjunger de....
Dansa och klappa takten....då går det ju inte att sitta still längre utan det måste dansas och hoppas i sängen!
Full koll på Babblarna på datorn samtidigt... Tuffa lilla tjej i Barcelonatröja från mormor och morfar. Vad som står på ryggen? Ibrahimovic så klart.....
Oj, vad det tar på krafterna att dansa och sjunga...sedan så är ju mammas och pappas sängar så sköna.
"Nej, nu får jag nog läsa lite om vad jag ska göra med alla mina besparingar....."
Nyklippt och allt....luggen blev lite kort och jag ser nu att det ser ut som en klassisk hockeyfrilla men det gör det inte i verkligheten...inte alltid i alla fall. Allt klär en skönhet. Barcelonatröjan är mysig men varm. En dag somnade Du i den och när Du vaknade på eftermiddagen så var Du helt genomsvettig och väldigt törstig.
Idag har Du och pappa klippt gräsmattan. Du blev lite rädd för pappas gräsklippare eftersom den lät så mycket. Din gräsklippare har ett behagligare ljud. I kväll cyklade Du och pappa ner till idrottsplatsen och kollade lite på när Natta tränade fotboll. Det var länge sedan Du åkte cykel men det var hur kul som helst och Du ville "mea". Sedan har Du hjälpt mamma städa idag. Du har Din disktrasa och jag min. Det är väldigt viktigt att den är blöt och Du torkar gärna bord, TV och golv. Din disktrasa har tyvärr en förmåga att smaka väldigt gott eftersom Du gärna går runt med den i munnen...suck... Idag kollade vi även på youtube på alla filmer med Dig. Oj, vad Du tycker det är roligt. Du skrattade jättemycket när Du var liten bäbis och får smaka någon burkmat som Du verkligen inte gillar och fryner och slår handen i bordet. Vi såg nog den filmsnutten 10 gånger....
Tur att inte barnavårdsnämnden såg det här......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0