Goa unge!

-d86cac358a507e40efa8c43e8a1e4e9.png

Goa unge! Ditt senaste favoritord är MÖÖ... Det sägs med basröst och betyder mjölk. Du älskar mjölk och bäst är det när Du får dricka möö ur ett riktigt glas. I morse vaknade Du halv 5 och låg och prata en stund innan det traditionella AJ AJ AJ kom. När jag gick in så stod Du upp i sängen och klappade Dig själv på huvudet. Du hade kissat igenom så det blev byte av allt. Vi tog in Dig i vår säng och lät Dig dricka välling där men sedan låg Du och pratade och snurrade. Jag hade ju tyckt det var så mysigt att ha Dig i sängen en stund men Du somnar aldrig där. Det var lika bra att stiga upp till Din stora glädje. Jag hade sen en betraktare när jag duschade och fixade mig. Det sista jag hörde där hemma var Michael Jackson på full volym och hur Du och Natta dansade och klappade händerna. Vi får nog ta med den skivan ner till Skåne. I morse var det kallt igen. Natta tycker det är riktigt tråkigt eftersom hon vill ju så gärna ha sin nya skinnjacka :-DIdag ska jag till barnmorskan. Jobbar halvtid nu i 2 v. Vilken skillnad! Helt plötsligt så har jag fått ett liv igen och orkar umgås med familjen.


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

SÖTNOSEN!!! Man kunde nästan äta upp dig ;o)



KRAMIS

Cia

2010-03-10 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0