En snorig prinsessa

Lilla söta unge vad go' Du är. En kväll fick Du prova Din prinsessklänning och det tyckte Du var hur roligt som helst. Du är så snorig och har stora sår på näsan men Du kämpar på...
'
Idag har vi haft fint väder och varit ute en hel del. Pappa var inne i Växjö och besiktigade bilen så Du, jag och lillebror hade en förmiddag på gräsmattan. Vi låg på filten och ritade, sparkade boll, gungade, sjöng, plockade blommor med mera. Lillebror låg mest och sov i sin vagn.
Stolt storasyster är ute och går med lillebror....(jag släppte bara vagnen de sekunderna jag tog fotot....).
Ikväll tänkte mamma och pappa ha lite mysigt och titta på film. Det tänkte inte Du. Vi la Dig vid halv åtta men Du skulle verkligen inte sova. Efter en flaska välling hörde vi i babyvakten hur Du låg och pratade och det var prat om bl a mamma och mormor. Efter ett tag gick pappa in och frågade om Du ville ha mer välling och det ville Du inte men pappa gav Dig lite till i alla fall. Sedan åt Du den och bad om napp. När pappa gick in och gav Dig nappen så var Du illpigg men låg ändå kvar i sängen och försökte somna. Du är så duktig. Hur lätt är det att sova när det är ljust och varmt? Du fick komma upp efter ett tag i alla fall.
När vi var med lillebror på BVC så kollade hon i Din hals. Den såg inte så värst bra ut. Svullen! Inte konstigt att Du inte vill äta något! Nu har vi hållt på med penicillin i 5 dagar och jag vill att Du ska bli frisk! Stackars.

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Så söt du är i din fina klänning. Du ser så duktig ut när du kör vagnen med lillebror och vilka fina gympaskor du har på dig. Jag hoppas du snart blir frisk så du kan komma hit till mormor och hjälpa mig med alla blommorna och så kan vi gå och mata djuren.

2010-06-22 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0