Lite snor...

När man är snorig måste man snyta sig (något som Du är extremt duktig på)....
Sedan kastar man i toan och spolar....Du har koll på läget.
Du börjar bli bättre nu...bara lite snor och lite hosta.
Idag drar vi till Skåne...yipppeeee! Morfar ska fira sin 50-års dag!
Du är tråkigt trotsig för tillfället och jag blir galen. Du har nog mitt humör och jag får en liten föraning av vad som väntar om sisådär 12-13 år....phu! När klockan var 09 i morse hade jag redan hunnit med två utbrott och Du åkte in i sängen båda gångerna. Fast Du bryr Dig ju inte...och sängen är ju inget bra ställe att slänga in Dig på eftersom sängen står ju för trygghet och mysigt och Du gillar ju den...hmmm....jag måste ändra strategi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0