Bara halsband....

När Du är nybadad springer Du gärna runt utan kläder en stund.....
Mysigt att vara bara men halsbandet har Du gärna på Dig.... Jag måste hitta fler halsband och armband till Dig. De ska vara tåliga och töjbara! Det måste vara rejäla band eftersom Du drar och sliter hela tiden....
Igår satt jag i soffan och pratade med mormor. Du kom farandes och stod och studerade mig samtidigt som Du tuggade på något. Jag undrade vad Du tuggade på och pappa ropade att Du hade fått kex. Okej, tänkte jag och pratade vidare. Helt plötsligt började Du spotta ut "kexet" och jag tittade argt på Dig och frågade vad Du sysslade med egentligen?!? När jag ska ta upp "kexet" ser jag att det är ÄGGSKAL! Vi hade käkat ägg till frukost och skalen hade åkt i slasken. Där hittade Du dem och tänkte nog "det där är ätbart....". Suck! Lärdom? Göm äggskalen längst ner i slasken :)
Nu när storasyster har kommit hem från gympalägret ser jag inte röken av Dig.... Natta är nr 1 för Dig!

Kommentarer
Postat av: faster Ulrika

Lilla Snuttefia! Klart du ska ha fler halsband. På Panduro finns både resårsnöre och finfina pärlor. Natta pärlar säkert åt dig!



Moppan

2010-02-07 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0