Liten mamma

Du har stenkoll på hur det går till när man byter blöja!
Idag var pappa med Dig på dagis. Det gick bra. Du var där och käka frukost och fick åka hem innan lunch. Pappa var borta en timme men det brydde Du Dig inte om. Du hade till och med velat att fröken skulle byta blöja på Dig och pappa skulle inte göra det. Sedan hade Du blivit ledsen någon gång men det verkade ha gått bra i alla fall. Oj, vad jag tycker det är jobbigt att gå därifrån och lämna Dig. Det trodde jag verkligen inte och jag var inte alls beredd på att jag skulle tycka att det var jobbigt men Du är ju så liten. Kluvet det här....men Du behöver träffa jämngamla kompisar och jag behöver lite tid med Emil men oj vad jag längtade efter Dig idag :)
Det är mycket "funkar inte" (sägs när Du inte får ihop legoklossarna t ex) och "kan själv" här hemma nu. Sedan har Du utvecklat Ditt "tack" till "tack så mycket" så jag och pappa tycker Du är ursöt när Du säger det och vid de tillfällena så hade Du nog kunnat få vad som helst av oss. Det är mycket tjatande om korv här hemma och det råder stor misstänksamhet varje gång det inte serveras korv (vilket tack och lov sker ofta!).

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Korv Är gott. Speciellt Bullens...



Kramisar Moppan

2010-08-19 @ 18:05:09
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så fiiiina bilder, igen :)



Kramis

Cia

2010-08-24 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0