Dagisstart

Ja tänk om jag hade haft något fint foto att sätta in på Dig som visar hur Du såg ut på Din första dagisdag men det gick Du verkligen inte med på. Det har varit lite tvärtemot idag och mamma har varit trött eftersom Du tjatade om välling i natt. Det blev ingen välling. Jag vågar inte riskera att Du sätter igång med vällingdrickandet på nätterna. Möjligtvis när Du är sjuk...
Du gillar Emil och han får många pussar och Du vill ofta hålla honom. Fast ibland klipper Du till honom...då blir mamma arg!
Idag när vi kom till dagis blev Du först jätterädd och ville att jag skulle bära Dig men sedan fanns där ju en rutschkana som Du sysselsatte Dig med. Du var inte så intresserad av de andra barnen utan hade fullt upp med att undersöka alla sakerna där. När det blev fikadags ville Du absolut inte sitta stilla och äta Din äpplebit utan skulle fara runt som en toking och tog helt plötsligt ett gäng klossar och kastade alltför nära en pappa som också skolade in sitt barn. Man får skämmas ibland! Det var lite nya sidor som kom fram och jag är tacksam för att jag var där och fick se dem! Efter 1,5 h åkte vi hem och Du somnade efter 10 minuter i soffan. Helt slut! Så söt Du är min lilla humplatulla. Vi kommer fixa det här.

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Så fina bilder på dig och lillebror, du är så duktig storasyster!



Ditt temperament påminner mycket om Emmas, precis sådär skulle hon uppföra sig på dagis - det är jag HELT säker på :)



KRAMIS!!!

Cia

2010-08-18 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0