Ett evigt gungande...

0-5904a3cc32f9fe8ee7746335a07edc54.png

Ett evigt gungande...om Du får bestämma. Den här helgen har vi gungat i timmar! Det är nästan lika kul att sparka boll. Äntligen är våren här och alla kryper ut i solen...så mysigt. Plantering av blommor får vänta tills vi vet hur vi ska göra med huset och var vi vill bo. Favoritsysselsättningen inomhus är att diska. Du går fram till vasken och säger DI, DI. För tillfället är det mycket frustration när vi inte förstår vad Du menar eller när Du inte får som Du vill. Din trötta mamma orkar inte dansa med Dig hela tiden och igår när jag i stället la mig i sängen så klippte Du till mig! För sängen är ju Din dansbana... Ibland gör Du mig helt galen...då har Du en lugn snäll pappa som orkar. Vissa dagar känns det som om jag mest säger NEJ och SLUTA. Jag undrar hur det låter om sisådär 14 år. Fast jag kommer alltid älska dig och antagligen alltid vara orolig...som nu när Du ska få rör i öronen. Jag börjad gråta när jag läste infon från sjukhuset. Ska vår lilla Agnes sövas och rullas bort från oss in i en operationssal!?! Usch. Nu är jag på väg till jobbet. Igår somnade Du kl 18, fick välling vid 04 och sov sedan till 06.30. Du mår bra när Du får somna tidigt. Mamma och pappa mår bra när de inte behöver gå upp strax efter 5...:-D


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Lilla charmtrollet!



Imorgon ska du opereras, jag håller tummarna här, även om jag vet att allting kommer att gå bra. Du är i mina tankar gullegumman!



Ge din mamma en lugnande kram från mig ;)

Cia

2010-04-13 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0