Oroligt....


Du och jag är kvar i Skåne och Du är på ett eländigt humör. För tillfället är det inte mycket som funkar. Du var vaken en timme i fredags natt. I lördags skulle Du inte somna på kvällen utan fick vara med på vår kräftskiva (jag, mamma och moster Bibbi) och det tyckte Du var jätteroligt. Sedan vaknar Du kl 05 på morgonen igen. Du vill inte äta gröt och inte äta middag och Du vill inte sova. Förkylningen hänger sig kvar och Din mage är inte riktigt bra. Stackars liten!


Du har fått en massa kläder och leksaker av mormor & morfar, Bibbi och morfar. Lilla griniga bortskämda tös...vad ska det bli av Dig. Bibbi hade med sig en leksak med ankor som Du kan dra i ett snöre och så kvackar de fram en truddelutt....det var mest vi vuxna som gick och nynnade på den hela kvällen...



Medan vi roade oss på egen hand i helgen så har  morbror Danne, Ola, farfar och Dina bägge "morfrar" hjäpt pappa att sätta upp fönster i huset. Vilket jobb de har gjort. De passade inte så de har fått såga en massa och jobbat väldigt, väldigt många timmar. TACK alla snälla människor! Jag hoppas verkligen att vi kan hjälpa er med något i framtiden!


Poppor går alltid hem men gröt och lagad mat ratas. Idag pillade Du själv i Dig lite majs, ärtor och kött. Jag undrar om Du börjar komma in i en "kan själv"-period....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappa är också lite orolig när hans tullor inte är hemma. Hoppas ni kryar på er både du och mamma så ni kan komma hem och bli busade med.

2009-09-08 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0