Kvällströtta Agnes


Du är en kopia av Din mamma. Riktigt kvällstrött och väldigt morgonpigg. Vårt största problem för tillfället är att hålla Dig vaken på kvällen. Om Du hade fått bestämma så hade Du somnat för natten innan kl 17 vilket vi tycker är lite tråkigt. För att hålla Dig vaken har jag nu infört kvällsbad. Att fråga Dig om Du vill bada får Dina ögon att tindra (i stället för att blinka bort John Blund pulver) och sedan härjar Du mer än gärna runt i badkaret en halvtimme. Det är så kul att fråga Dig om Du vill komma upp för Du slänger Dig ner i badkaret och visar verkligen att Du vill bada MERA! Du är en vilding i badkaret och ligger mest på mage och doppar ansiktet i vattnet. Du älskar att dricka det varma vattnet och blir inte rädd när det blir för mycket utan då sätter Du Dig bara upp, hostar hysteriskt och sedan ner igen. Nu har jag vant mig men i början var jag livrädd...

Lilla Du med världens sötaste rumpa!
Vattendjuret!

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Hur kan jag ha fått världens gulligaste barnbarn! Du är så söt Agnes och jag längtar alltid efter dig fast nu kan vi ju prata via webbkameran. Vilken tur!!!

2009-09-28 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0