En vanlig dag med Agnes....


Det hela började med att jag skulle ta foton på Dig och letade fram sjömansklänningen som Du fått av mormor. Sedan fick Du ha tofs i håret för första gången (mamma tyckte att Inez var så söt i sin lilla tofs på Ebbas kalas så nu fick Du också testa). Efter en del kämpandes med tofsen...Du gillade inte att jag höll på med Ditt hår så var det fotograferingsdags...
Säkert Du ville sitta i stolen.... Du ville hellre krypa ut i köket och öppna köksluckorna....

Om man står på tå så går det lite bättre..
Här funderar Du nog över varför köksluckorna inte går att öppna längre. Mamma tyckte inte att det var särskilt kul med en Agnes som hängde med huvudet i slasken.... Arg blev Du i alla fall när Du inte fick göra som Du ville...

Som tur är så finns Teletubbies. När jag satte på Teletubbies kom en viss liten fröken krypandes i 190 km/h. Upp i soffan och mysa framför TV:n lite....
Teletubbies och mys med mamma i soffan gör Dig glad igen....och MAT!

Kommentarer
Postat av: faster Ulrika

Fattar du väl mamma, att jag inte är en tjej som bara vill vara fin och sitta still! Jag vill vara fin OCH härja i slasken. Det finns väl tvättmaskin??? (Och Vanish)



Hälsn Moppan

2009-09-30 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0