Du är en glad humpla Du...


Du gillar när storasyskonen är hemma och allra roligast är det att sitta med vid middagsbordet. Jag tror att Du känner Dig stor när Du sitter med oss och äter mammas middag (som alltid är mmmmmm, enligt Dig). När storasyskonen är hemma så är det mer liv och rörelse och det älskar Du. Fast jag tror att Du tycker det är lite mysigt att ha några timmar själv med mig oxå. Då brukar vi busa, leka, prata och gå en promenad ner till affären.



Det stegas lite varje dag och jag blir fortfarande lika förvånad varje gång. Igår härjade Du med kuddar på golvet och helt plötsligt började Du storgråta. Du hade trillat och landat på munnen så det blödde från Din ena tand. Usch, vad ledsen Du var och vad ont det gjorde i mig....stackars liten....Du är ju oftast så försiktig så.

Pappa är duktig och fixar fönster varje kväll så han hinner inte träffa Dig så mycket eftersom Du somnar så tidigt. Han är nog färdig med fönsterna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0