Brandfara.

0-2a67ac54e0738cbbb7d642ec2d3fcb12.png

 

Brandfara. Nu är vi på väg till affären för att handla nya nappar. Idag samlade jag ihop alla Dina 15 nappar och kokade dem i en kastrull. Jag trodde att jag hade stängt av plattan men det hade jag INTE! Helt plötsligt hörde jag ett smällande och gick ut i köket. Oj, vad det kom rök från kastrullen! Kastrullen åkte ut på gräsmattan och av Dina nappar fanns inte mycket kvar... Usch, vad rädd jag blev och nu funderar jag på hur mycket plastånger Du hann få i Dig.

 


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Ojojoj, vidbrända nappar. Nu måste du be mamma inhandla många nya fina nappar till dig!

Stackars mamma! Förstår att hon är lite chockad nu, MEN skönt att allting gick bra till slut.

Tror inte det är någon fara med dig, du undrar nog mest över varför mamma är så nojjig ;o)



KRAMIS!!!!

Cia

2009-09-14 @ 11:25:08
Postat av: mormor Karin

Stackars Dig och din mamma. Det är nog bäst att din morbror Danne (brandsoldat Olsson) kommer och lär er hur ni "inte" ska göra. Din mamma gör nog inte om det fler gånger. Tur att ni inte var i källaren!!! Kram! Vi ses i morgon!

2009-09-14 @ 19:45:30
Postat av: Faster Ulrika

Kära vänner; Vi har på senare tid upptäckt att flera personer i vår omgivning slarvar med att installera brandvarnare på strategiska ställen i sina hus. Därför vill vi uppmana er att inom en snar framtid undersöka alla husets brandvarnare samt placera en i köket.

Hälsn Moppan

2009-09-15 @ 08:21:20
URL: http://???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0