Varför vara som alla andra?

6b57f07bbf43c766c2605a240eee0b8d.png

Varför vara som alla andra? Det här är vår Agnes Eugenia Elvira...ett ben upp och för ovanlighetens skull så har hon mössan på. Nu är vi tillbaka i Småland! På vägen upp stannade vi till och fikade på Börjes i Tingsryd. Efter fikat drog Du av Dig en strumpa men efter ett tag hittade jag den... Nu går Du lika mycket som Du kryper och det är helt underbart att se. Idag blev Du av med mig och ropade mamma... Jag blir lika rörd varje gång Du säger det...än så länge bör väl tilläggas.


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Duktiga lilla Agnes!!!

När du väl lärt dig ta några steg, JA då blir det fart. OCH Emma tycker också att det är skönare UTAN strumpor ;)



Kramis sötnosen!

2009-10-07 @ 19:12:35
Postat av: Anonym

Hejsan Linda, trogen läsare som jag är så har jag redan varit inne 4 ggr idag redan. Hur söt får man bli egentligen, alltid så roligt att läsa om Agnes framsteg och tokigheter. Ta hand om er, snart kommer du ju tillbaka till oss igen. Vi saknar dig!!! Kram kram

2009-10-07 @ 23:55:50
URL: http://www.ridgebacktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0