Spegel, spegel på väggen där...



Du gillar verkligen att titta på Dig själv i spegeln. Varje gång Du får syn på Dig i spegeln så skiner Du upp...

En dag fick jag syn på Dig när Du stod och studerade Dig själv i hallen. Efter ett tag gick Du fram och pussade Dig själv. Din mamma höll på att dö (både för att det var så urgulligt och av rädsla för att spegeln skulle trilla på Dig). Nu i efterhand vet jag inte om det är så smickrande egentligen att Du är såååå förtjust i Dig själv...hihi

Fast ibland ser det ut så här. Då ger Du Dig själv en rejäl utskällning...

Ibland struntar Du i spegeln och promenerar bara förbi...

I natt har det varit lite gnälligt och Du fick en flaska välling vid elva igår. Tänder?

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Lilla sötnos, det är bra att du tycker om dig själv.

Mormor längtar så tills du ska fira din första födelsedag.Vi älskar dig jättemycket! Kram/mormor

2009-10-17 @ 10:31:29
Postat av: Cia med Emma från AFF

Skulle jag vara sådär söt skulle jag stå framför spegeln hela dagen :)



KRAMIS gullsnuttan!

Cia

2009-10-18 @ 09:25:47
Postat av: Nathalie

Hej min söta lilla sötnos!Tyckte du att det var kul och ha ditt första barn kalas.Jag hoppas att du tyckte det var roligt och vi syns på fredag !!!!!!!!!! Kram/Natta!

2009-11-10 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0