Slutat krypa?



Nu går det undan. Du går och går och det är inte ofta som Du kryper längre. Jag blir helt orolig och tänker har jag nu filmat Dig när Du kryper...men det har jag. Snart kommer Du väl springa rundor här...phu!


Igår var vi hos farmor och farfar och där fanns bland annat en gul BIL. Du älskar bilar och kör runt med dem på golvet och säger brrrr. Hos farmor och farfar åt vi en massa, massa god mat och Du visade dem att Du kan gå jättefint, att Du inte kan somna i en vanlig säng, att Du kan pussas, att Du älskar uppmärksamhet (som när farmor satt med Dig på golvet en timme och lekte och sjöng), att Du inte tycker om att bli väckt (somnade till slut i bilen när vi varit på Ikea och när jag väckte Dig var Du helt hysteriskt ledsen i en timme tills vi fick i Dig lite mat). Jag och pappa tittade på foton från när pappa var liten och Du är ganska lik pappa ibland....men jag undrar jag om Du inte har Din mammas humör.


Nu börjar det bli kallt ute så de ärvda jackorna kan äntligen användas! Häromdagen tog jag på Dig Tyras röda tvådelade overall. Du såg ut som en liten Michelingumma och var hur söt som helst. Nu måste jag bara hitta ett par ordentliga vinterstövlar till Dig eftersom Du gärna sparkar av Dig skorna.



Mössa funkar nästan aldrig utomhus men hjälm inomhus går hur bra som helst. Av någon märklig men bra anledning så gillar Du hjälmen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, men den hjälmen är ju jättefin, den hade jag också velat ha på mig inne! Kram till Dig och de andra!

2009-10-11 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0