Med handen i nappburken...



Sängen är viktig. Snusen är viktig. Nappen är viktig. Pricken är viktigast...


Så här busig min får Du när mamma låter Dig välja napp ur fina nappburken som Du fått av tant Pia.



Hur nöjd får man bli liksom.... Detta är Din "jag är lite generad, men skrattar bort det och fnyser med näsan"-minen. Ibland blir Du lite generad när Du får göra något som Du inte brukar få göra och avvaktar några sekunder, tittar på mig, tittar ner innan Du förstår att det är ok...då jäklar blir det kul!

I förrgår tog Du ca 15 steg!!

Nu är Du och jag i stugan och passar mormor och morfars alla katter. Sofia är här hela helgen och busar med Dig till Din stora glädje. Du sover dock inte så bra. I natt var Du vaken i 2 timmar. Det har inte hänt sedan....ja, jag minns faktiskt inte...så idag är Din mamma mer död än levande....


Kommentarer
Postat av: hanna och Ebba

hejsna!! hmm nappar är gott. men vad sjukt att hon sovit så dåligt det har Ebba också gjort precis likadant. Ebba var vaken exakt 2timmar innan hon somnade om. Hon var inte ledsen hon bara kunde inte somna om...mysko

2009-10-03 @ 19:34:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Cia med Emma från AFF

Detdär med såligt sovande bebis är mycket bekant här. Tyvärr har Emma inte börjat sova "hela" nätter ännu. Vaknar och är så ledsen mellan 2-4 gånger VARJE natt.Ibland får hon lite mjölk, ibland lite vatten, ibland räcker det med några lugnande ord - så att hon märker att hon inte är ensam.

Hon sover i samma rum som vi så jag vaknar genast då hon gnyr!

LÄÄÄÄNGTAR så efter att få sova en hel natt! Har inte kännt mig riktigt pigg på..... tja, över ett år ;)



Kramar i massor till er alla och en extra stor puss till sötnosen Agnes! Hoppas att hon börjar sova bättre snart igen :)

2009-10-04 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0