Lite bilder från Skåne


Lilla söta Du...tröjan med blommorna hade Du lite bry med eftersom Du ville peka och visa oss blommorna och det är inte så lätt alltid. Knapparna på tröjan är också väldigt intressanta. En bra tröja som mormor köpt.

Du fick Din första docka av mormor och morfar. De köpte den i Polen och jag hoppades att den skulle prata lite polska. Hur kul hade inte det varit? Tänk om det smög in några polska ord i Ditt än så länge klena ordförråd...hihihi... Idag sa Du faktiskt även tätta (tvätta) och tata (Tarzan). Tidigare ord är mamma, pappa, där, titta, äda (städa). Jag vet inte riktigt hur jag ska försvara mig mot Dina ord tvätta och städa. Städa betyder städa upp leksakerna i lådan och tvätta betyder att du har ätit färdigt och vill tvätta munnen. Du är märklig Du som säger till att Du vill tvätta Dig och lika märkligt är att Du kryper in på Ditt rum och visar när Du vill sova.

Mys vid datorn med tant Sofia.


Alla dessa katter hos mormor och morfar. De är hur många som helst, både ute och inne och de är inte alls lika roliga som Tarzan. Du får ju både klappa, pussa och rulla på Tarzan men katterna i stugan flyr fältet när Du närmar Dig.

I morgon bär det av till farmor och farfar och idag har vi varit i Växjö. Din mamma har varit duktig och lagt in en massa chili. Undrar hur mycket magen tål egentligen? Min alltså..... Dig har jag inte plågat med något starkt än så länge...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag vill mysa mer! Längtar efter att få krama dig igen!

2009-10-11 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0