Kallt som f-n...



Idag har vi varit på Stor och Liten och träffat en massa andra barn. Du somnade på vägen dit men efter ett tag väckte jag Dig så Du fick härja runt lite med kompisarna. Andra barn är intressanta, tycker Du, men Du är ganska nöjd med att sitta och pilla på alla leksaker själv. Sedan är det ju alltid spännande och kolla på vad de andra barnen gör....


Undrar jag om det kommer bli fler sådana här lättklädda dagar det här året? Idag var det full mundering som gällde eftersom det bara var 1 grad ute... Desto varmare har vi här inne nu. Vilken skillnad det är sedan vi fick nya fönster!!



Nu ska mamma slänga sig i sängen och vila en stund. Med lite tur så kanske jag somnar också men det brukar ju inte hända....

Ikväll tänkte jag att Du skulle få härja runt i badkaret innan vi myser framför Teletubbies. Du blev sååå glad när vi kom hem och ännu gladare blev Du när Du fick höra pappas röst...för att inte tala om när Du träffade storasyskonen i morse. Du glädjeskrek!!! Jag tänker inte tolka det som att jag är tråkig...inte alls....

Kommentarer
Postat av: tant pia

Hon är väldigt söt. Vi längtar tills vi kommer upp till er.

Pia och Mira

2009-10-08 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0