Hjälpa till med tvätten.









För tillfället är skåpet där vi lägger smutstvätt VÄLDIGT roligt... Du hjälper gärna till att bära dit smutstvätt och sedan kan Du sysselsätta Dig där själv ett bra tag. Mamma har blivit väldigt snabb med att bära ner smutstvätt eftersom det är inte så charmigt att se Dig leka med våra underkläder!

Helgen gick alldeles för snabbt som vanligt och det kändes som om den regnade bort. Pappa har pysslat med trappan och persienner så Du och jag har hjälpts åt med markservicen. Jag återhämtade mig ganska snabbt efter fredagskräkningarna och mår nu helt bra igen! Vad skönt det är att vara frisk!

I söndags var det ändring av tiden och av någon märklig tid så ställde Du in Dig och sov till kl 06 den nya tiden vilket är den tid då vi brukar gå upp. I morse var Du tyvärr tillbaka på gamla tiden och var illpigg kl 05. Efter en flaska välling så somnade Du om och sov till halv åtta! Helt märkligt och hela morgonen har varit jättekonstig.


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Mammas duktiga lilla hjälpare :)



Nu närmar sig din födelsedag med storsteg Agnes, så spännande! Kan du be din mamma att maila din adress igen, jag har lyckats trolla bort det förra mailet jag fick.... datorer och jag är inte alltid bästa vänner ;)

Jag har ett paket här som väntar på att resa iväg till dig. Önskar jag kunde komma och ge dig en stor kram också, men den får nog din mamma ge dig!



KRAMIS

Cia



2009-10-26 @ 10:48:20
Postat av: hanna och Ebba

hejsan! jag får också hjälp med tvätten men den rena. Ebba är så snäll och "hjälper" till att vika ihop den! Vad kostigt att du blev så dålig i fredags, har inte hört någon mer som blev det...tråkigt. hälsa lilla busan!

2009-10-26 @ 15:32:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0