Blivande datanörd?



Ibland kan en bildserie vara väldigt talande... Efter att vi varit hos kusinen i Växjö (då Du var på henne när hon satt med datorn hela tiden) så plockade pappa fram min gamla dator när vi kom hem. Det var en överlycklig Agnes som hade fullt upp med datorn. Det är både kul att pilla på den och att sitta på den....älskade unge!!


Här har vi vår lilla modell som skulle kunna göra annonsbilder för datorer vilken dag som helst...hahahhaaa!

Igår bajsade Du på pottan! Jag såg att det var något på gång och rusade in med Dig och satte Dig. Du fattade ingenting när jag klappade och visade Dig bajset så....det är nog för tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Nu vet jag varför jag alltid har så stora problem med datron, den vill aldrig som jag... Visste INTE att man ska SITTA på den. Tack Agnes, det var bra att veta! ;)

OCH så duktig du är som bajsat på pottan, bara du inte bajsar på datorn. Hihi!



KRAMIS!

2009-10-16 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0