Sovmorgon!


Idag hade vi sovmorgon! Vi sov till kl 07 och det var helt underbart. Pappa sov till kl 08 trots Ditt skramlande här hemma....han kan sova trots ljud och ljus medan Du och jag är väldigt lika. Liv och ljud innebär att det är dags att vakna och vi vaknar båda väldigt lätt. Idag var en tyst morgon och vi lyckades sova länge båda två. Fast igår sov Du till halv sju och jag till kvart i sju så vi är inte uppe kl 05 längre...


Det märks att Du är av det kvinnliga könet eftersom Du har kapaciteten att göra två saker samtidigt, kolla film på datorn och klappa Tarzan...simultanförmåga!

Till lunch idag blev det en tragisk måltid, pulvermos, fiskpinnar och kokta grönsaker. Du åt fyra fiskpinnar och gillade tydligen det också. Det är mycket frukt numera eftersom det blev väldigt, väldigt mycket fruktsallad över från kalaset igår.

Vår älskade lilla Agnes har börjat gosa allt mer. Mammas båppar funkar som kuddar när Du är trött...mysigt :)

I morgon bär det av till Skåne!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej syrran du är den sötaste 1åring jag har sätt och jag hoppas att du får ett underbart och långt liv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det hoppas i alla fall jag och din stora släckt

stora kramar/natta

2009-11-30 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0