Mammas rufsiga hår..



Även om Du är väldigt lik Din pappa så har Du i alla fall fått en sak efter mig....jobbig morgonfrisyr. Mitt hår står alltid åt alla håll och kanter och även lilla Du har märkliga frisyrer när Du sovit. På det här fotot ser man ju alla fyra tänderna där nere. Nu går det undan!




I morse hade Du bajsat igenom igen så det blev byte av sängkläder kl 06 i morse och pappa duschade Dig. Stackars liten! Nu är det fjärde dagen som Din mage är helt i uppror och nu får vi nog ringa doktorn snart. Vi stannar hemma från Stor och Liten idag så Du inte smittar de andra barnen. Jag tror i och för sig inte att Du smittar eftersom jag och pappa inte har blivit sjuka. Hemmamys hela dagen!

Idag ska Du få en pappa på pappret. Vi ska till soc och skriva under något papper idag på att pappa är Din pappa. Bättre sent än aldrig :) De har inte hört av sig eftersom det stod att vi var gifta! Märkligt....

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Ja, även en trollunge måste ju ha en pappa....



Pussisar Moppan

2009-11-26 @ 15:40:43
URL: http://???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0