Kalas för kompisarna


Det kändes nog märkligt för Dig när kompisarna var här och härjade med Dina leksaker. Du har ju börjat visa lite "mitt, mitt, mitt-tendenser".

Halv tio på förmiddagen stormade de in. Fyra mammor och fem barn kom på Ditt kalas. Du började med att dra i sönder ett jättefint halsband som Du fick. Kompisarna dök ner bland Dina leksaker och sedan var det full rulle. Vi fikade och skvallrade lite i vanlig ordning....väldigt trevligt. Nu undrar jag mest varför jag inte videofilmade mer? Det var ju så kul att se alla barnen dra i leksakerna, knuffas, kramas och ge varandra arga blicken. Alla barnen är ju för söta. Vid lunch vad Du så trött så Du visste inte hur Du skulle göra. Barnen var ju här och då kan man ju inte bara lägga sig! Du gick i alla fall och hämtade Din snuse och napp och sedan gick Du runt här och mös lite, la Dig på golvet och rullade runt och satt lite i mammas knä.

Viktor (ensam kille bland tjejerna idag), Ines och Alice.


Nyvaken Ebba som nog undrar var hon har hamnat....inte alla dessa ungar igen tänker hon nog :)


Agnes, Lovisa (väldigt duktig storasyster till lilla Ines), Alice och Ines.


Lovisa, Ines, Viktor och Alice.


Agnes försöker nog förklara för Viktor att tunneln är jätterolig om man kastar sig på den...

Nu börjar Du vakna efter drygt två timmars sömn...mamma har hunnit röja undan det värsta.

Kommentarer
Postat av: hanna och Ebba

tack för ett mycket trevligt kalas och goda kakor!!

snacka om att se yrvaken ut, men man kan ju inte ligga och sova när man kommer på kalas. Hoppas halsbandet går laga...annars kan jag byta det?

kram från oss

2009-11-10 @ 12:43:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0