Högt underhållningsvärde!

Den här dagen har Du verkligen roat Din mamma.... Det började med att Du hittade Dina gamla sandaler...
De var alldeles för små...
Sen hittade du Nattas mössa....
Fick ju kolla i spegeln så det passade :)
Sedan blev Du sugen på snusen
Innan vi gick ut så skulle Du lämna Din napp till Tarzan.
Han vägrade dock ta emot Din gåva...
Innan vi åkte till affären så fick jag på Dig ordentliga skor, jacka och en av Dina egna mössor. I natt sov Du till kl 05 och då blev det blöjbyte och välling. Sedan sov både Du och jag tills klockan var över sju! Helt underbart. Hela morgonen har varit jättemysig och Du har varit på ett strålande humör. I morse när Du vaknade var hela familjen redan borta och mitt hjärta brast nästan när jag såg hur ledsen Du blev. Jag förstod först inte varför Du hade så bråttom ur sängen och sedan var jag lika förvånad varför Du hade så bråttom ner på golvet men sedan förstod jag när Du rusade ut i köket.....Du ville ju träffa "Nanna" och så hade hon redan hunnit gå till skolan. Du stod helt stilla i det halvmörka köket och tittade på mig med besviken blick....stackars liten. Snart kommer hon hem så då får Du träffa henne igen! Förmiddagen har ägnats åt projekt. Jag satt och drack kaffe medan Du hade projekt på Ditt rum, sedan i TV-rummet och till sist i köket. Det är mycket pysslande nu som att flytta alla klossarna från punkt A till punkt B, hämta alla kläder i hallen och lämna till mamma, hämta vattenflaskan, gömma sig för mamma så man kan hälla ut vatten på leksakerna och sedan slicka på dem, organisera saker som är likadana t ex samla ihop leksaker som ser nästan likadana ut och låter ska helt plötsligt vara på ett stället. Sedan satt Du en stund och byggde torn. Tre klossar blev det idag och Du klappade själv händerna åt Ditt mästerverk.
Nu sover Du och mamma håller på med bloggarna...jepp, det har blivit en till, Sist och minst. Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: mormor Karin

Du kan verkligen roa din gamla mormor. Jag blir alltid så glad och lätt i sinnet när jag tittar på din blogg för du är så gullig på alla bilderna. Tack för att du finns! Kram

2009-11-30 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0