Skrika på natten?



Är det den lilla söta, vassa tanden som krånglar. I natt väckte Du hela huset vid midnatt och var så ledsen.... En timme senare lyckades Du somna om...stackars liten! Oj, vilken tur vi har haft som har varit skonade från skriknätter. Idag är jag helt zombieaktig och är inte van vid att väckas mitt i natten ju :) I morse var allt som vanligt och Du var som en solstråle när jag lyfte upp Dig halv sex. Sedan har det ammats och käkats en hel vuxenportion gröt på mindre än tre timmar så Din aptit verkar vara tillbaka...



Nu har Du börjat slänga av Dig (den för stora) hatten...så när vi är ute och går med vagnen får jag plocka upp den HELA tiden....funderar på att tejpa eller limma fast den...eller häftapparat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0