Kvart i fem



Hur är det möjligt? Kvart i fem en måndag vaknar Du och är superglad och superpigg! Jag bytte blöja och la tillbaka Dig men Du ville absolut inte somna om. Så jag låg och studerade Dig (i smyg) i en halvtimme och såg hur Du pysslade med gosedjuren, napparna, bankade på spjälorna och försökte nå mobilen över sängen. Halv sju gav jag upp och tog upp en överlycklig Agnes. Kaffe är världens bästa drog.....

Igår fick Du sitta i Din fåtölj och titta på Teletubbies....sååå nöjd...



Idag ska vi försöka göra så lite som möjligt. Jag är superförkyld och febrig och ska kasta mig i soffan nu när Du sover...

Fåret börjar bli väldigt intressant och Du har provgungat det en del. I morse satt Du och hejade på storasyster när hon hade uppvisning i TV-rummet. Hon är vår idol och sjunger redan som en superstjärna. Jag blir tårögd varje gång hon sjunger Empty room.... Du satt mest och bankade och försökte skrika med....ja, tänk om vi inte skulle fokusera på Dig i några minuter liksom....phu.... Tur att Du har både klok storasyster och storebror. Det är så fina med Dig och visar alldeles för mycket hänsyn....  

Du kan stå själv...några sekunder :)

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Men oj, oj vad duktig du är Agnes. Så fint du står själv!! Och vilken fin fåtölj du har, ser jättemysig ut.

Hoppas att du tar väl hand om mamma nu när hon är sjuk. Och gullegumman.... du kunde sova lite längre på morgonen, så att mamma orkar busa med dig på dagarna ;)



Ett litet tips skulle jag behöva få av dig hur jag ska få min Emma att sova på dagen, jag har försökt ALLTING, men hon vill inte sova på dagen. Hon tycker att det finns för mycket spännande saker att upptäcka.



Kramar gullegumman och hälsa din mamma från mig!

Cia

2009-05-11 @ 10:32:02
Postat av: faster ulrika

Lilla gullegumman, det märks att du vet att Teletubbies INTE är skadligt för språkutvecklingen. Din kusin Isak var galen i tubbisarna när han var bäbis och hans språk är det verkligen inget fel på.... Vilken av dem är din favorit? Vi har en liten grön med en "pinne" på huvudet. Vill du ha honom/henne så är han din.

Puss på dig!

Hälsn Moppan

2009-05-11 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0