Frustration

Gulliga Du i randiga kläder från tant Eva-Lena.

Just nu är det mycket frustration. Du läggs på rygg, rullar omedelbart över till mage och blir ganska snabbt arg eftersom det  tydligen inte är så kul att ligga på mage. När Du försöker nå Dina leksaker så når Du inte dem och det blir snabbt arga skrik....phu.... Du lyfter upp Dig på raka armar och kanar bakåt ibland men det är ingen medveten förflyttning. Ibland lyckas Du trycka upp lilla gumpen oxå och Du är så söt....och ARG!!!




I fredags var vi först och fikade med mammagruppen och Du hördes mest av alla barnen.... Först fick Du leverpastejpoppor och sedan testade Du om bordet höll för ordentligt och bankade med Dina leksaker...  

På kvällen var Du med mamma och pappa på tacofest. Väldigt trevligt och Du somnade först av alla barnen. Mamma och pappa delade en flaska vin och hade det jättemysigt. Storasyskonen var hemma själv så vi gick hem strax innan nio vilket passade trötta mamma alldeles utmärkt. Du sov och sov, trots att de andra barnen härjade runt Din vagn, trots allt prat, trots promenaden hem i regnet och när vi väl kom hem så var det bara att lyfta över Dig i sängen så somnade Du om på 2 sekunder. Däremot är Du väldigt lättväckt på morgontimmarna. Det räcker att någon går på toa vid fyra-tiden så vaknar Du. Storasyskonen var så duktiga och hade nog haft det ganska mysigt hemma. De kollade på fem myror och åt popcorn. Gullungar!


I lördags gjorde vi inte så jättemycket. Pappa slipade trappsteg och jag kände att jag började bli sjuk. På eftermiddagen blev det dock en långpromenad och glassätande.

Idag är jag helt däckad och Din pappa har tvingat i mig selen för att jag ska bli frisk :) Pappa tog hand om Dig i morse och Du var lite mammig så det är nog tur att jag snart ska börja jobba....

Ja Skruttan...hur ska Du få tag i Tarzans svans?

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Stackars Tarzan, han anar inte hur snart hans kära svans kommer att vara i stor FARA ;)



KRAMIS!

Cia

2009-05-11 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0