Falleri fallera



Igår skrämde Du livet ur mig och storasyster. I ett obevakat ögonblick trillade Du framåt när Du satt i sängen och föll rakt på huvudet. Usch, vad rädd jag blev! Du var jätteledsen och fick ett märke i pannan men blev på bättre humör när storasyster busade med Dig. Jag kände mig som världens sämsta mamma och började nästan lipa själv så rädd jag blev. Inser dock att Du kommer trilla och slå Dig många gånger....

Igår var jag inne i Växjö och köpte bilstol. Det blev en Britax Hi-Way och Du verkar sitta bra i den. Nu ska vi bara lyckas "installera" den i bilen...phu...

I natt vaknade Du igen och var så ledsen så. Halv tolv vaknade vi av en gråtandes Agnes och gick in och klappade på Dig. Så fort vi lämnar Ditt rum börjar Du gråta men efter en stund fick pappa Dig att somna om...fråga mig inte hur han gjorde men han får gärna göra det fler gånger :) Klockan tre vaknade vi av en hostande storasyster och klockan fyra vaknade Du igen men somnade om efter fem minuter. Sedan sov Du till sex i morse...helt otroligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0