Eget rum

Hej, hej...

Jaha...då har Du sovit första natten på eget rum. Det kändes jättekonstigt att gå och lägga sig igår. Först kändes det lyxigt att kunna lägga sig i sängen, tända en lampa och ligga och läsa men sedan kändes det bara tomt. Jag och pappa saknade Dig och bestämde att om det inte funkade så skulle vi flytta tillbaka Dig idag....fast det funkade...tyvärr. Jag var uppe en gång i natt och gav Dig nappen men annars har Du sovit hur gott som helst. I morse hörde jag hur Du vaknade halv fem men sedan låg Du och pratade till klockan nästan blev halv sex. När jag tassade in på Ditt rum så möttes jag av en nybajsad solstråle. Bytte och gjorde en massa välling till Dig. Du fick ligga i Din säng och dricka välling men ville absolut inte somna om. Vid sex-tiden gav jag upp och gick in till Dig igen.....och då sken Du upp igen...YES...morgon!  Du är så fin!

Det var väl inget att sova på eget rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0