Tiden går..


Oj vad tiden går fort....flera dagar sedan jag skrev något på bloggen! Nu sitter Du ganska bra själv i soffan. Fast ibland tippar Du och ligger helt plötsligt med näsan i soffan. Då blir Du arg....

När mormor och morfar var här hade Du fina jeansklänningen på Dig som Du har fått av dem. För tillfället vill Du stå upp hela tiden. Roligast är när jag har bytt blöja på Dig och Du får resa Dig upp på skötbordet. När Du ser Dig själv i badrumsspegeln kommer en massa glädjeskrik... Tänk vad kul om vi alla blev lika glada varje gång vi såg vår spegelbild....


Det går lite sisådär när Du ska sitta själv på golvet....

I lördags var vi hos kusinerna i Växjö och tittade på melodifestivalen och åt supergod vegetarisk lasagne. Du åt gröt vid sextiden och lyckades sedan vara vaken en lång stund till fasters stora glädje. Du tycker det är kul med bus och älskar att dra alla i håret. Vi hade med liggdelen så Du sov i den hela kvällen och märkte knappt när jag satte Dig i bilstolen när vi skulle åka hem. Pappa tog nattskiftet och mamma tog ett glas vin i Växjö..tänk att vin kan vara så gott!

Det här fotot på Dig och storebror älskar jag. Ni är så söta. Du har tur som har så fina syskon som älskar att busa och gulla med Dig.

Du har äntligen lyckats vända Dig en gång. Det hände i soffan igår men jag var i affären och missade det. Sedan har Du inte gjort det fler gånger. I natt vaknade Du redan kl 02 och ville upp. Jag lyckades skjuta på det till kl 03. Sedan låg Du och pratade till kl 03.30, somnade om och vaknade igen 05.30...illpigg...så nu ligger Du här i soffan och sover. Idag är mamma trött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0