Skånebesök


Igår hade jag en närbildsdag och tog en massa närbilder på Dig. Du är väldigt van vid kameran nu. Upptäckte att jag redan tagit ca 3 500 foton på Dig....helt ärligt...det kan inte vara normalt...men Du är ju så söt och när jag tar så tar jag en massa foton som jag sedan har svårt att radera....suck...


Idag kommer mormor och morfar på besök för att träffa lilla solstrålen och för att lämna en soffa till oss.

Det börjar bli helt ok med gröt...

I natt och förra natten har Du vaknat vid tolv och varit allmänt gnällig. Efter en hel del klappande och lugnande så somnade Du om. Eftersom Du brukar kunna sova till allt mellan två och fyra innan Du får nattmålet så känns det onödigt att ge Dig mat vid tolv nu (även om pappas ständiga kommentar är "hon är kanske hungrig")...phu, Du kommer få en massa mat på nätterna när han är hemma med Dig i sommar :) I natt fick Du mat vid halv två och sedan sov Du till halv sex men låg och glädjetjöt i sängen till kl sex. Tänk om alla hade vaknat så glada varje morgon...Du är för härlig och både jag och pappa låg och skrattade åt Dig i morse.

Dina fina kloka ögon som studerar allt i sin omgivning hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0