Morgonpigg...



Örk vilket humör Du är på idag... Du vaknade strax efter kl 06 och vaknade verkligen på fel sida. Trots att Du har sovit en hel del under dagen så är inget kul och så fort jag lämnar Dig så blir Du ledsen...phu...det enda som är kul är Tarzan...stackarn...

Nu har Du kommit på att kameran ser ju intressant ut :)

Idag skedde värsta bajsningen någonsin. Det sprakade till när vi satt i soffan och sedan hann det gå igenom body och byxor på väg till skötbordet. Jag trodde att det var ett dåligt skämt när jag började klä av Dig. Du hade bajs överallt....strumpor, fingrar, ben, magen...och till slut på hela mig och hela skötbordet. Jättekul att försöka få en sur Agnes ren. Insåg att det bara var att spola upp badvatten och sätta Dig i badet...Du gallskrek...stackars liten...snart är den här dåliga dagen över. Du griper tag i mig som om Du tror att jag ska försvinna hela tiden. Du brukar aldrig vilja gosa men idag har jag fått många "kramar"...

Kommentarer
Postat av: faster ulrika

Klart att du är sur lilla tulla. Du längtar ju efter faster. Alla har vi våra dagar, särskilt vi tjejer har rätt att tjura lite emellanåt.... Du har redan lärt dig att låta det gå ut över den av hankön som finns tillgänglig för till fället. Duktig flicka!

2009-03-31 @ 18:56:09
Postat av: JJenny

Intressant det där med bajset...

2009-04-04 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0