Hur gick det här till?





Så liten och nu så stor...fast om några månader kommer jag antagligen tycka att Du var sååå liten nu. Idag är Du med pappa och syskonen hos farmor och farfar....utan mamma! Jag stannade hemma eftersom jag har blivit förkyld IGEN. Usch, vad konstigt det känns. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Nu har jag precis suttit och tittat på foton från BB...vad tragisk jag är. Hade inte pappa sett det så hade jag nog lipat när sa hejdå till Dig även om jag vet att Du är i trygga händer och kommer ha det jättekul hos farmor och farfar. Konstigt är det i alla fall...

Ibland säger Din blick allt...och oftast är Du glad men vill Du inte skratta så gör Du helt enkelt inte det. Du bestämmer själv.

Du hade inte bajsat på tre dagar så i morse tog jag febertermometern och satte i gumpen på Dig och efter max 20 sekunder bajsade Du. Skönt! Jag har varit lite orolig även om Du inte verkar ha mått dåligt.


Det börjar bli dags att köpa lite leksaker till Dig. Du är trött på Dina bitringar och gosedjur och slevar och allt som ligger utspritt här hemma. För tillfället är speglar och allt som skramlar väldigt intressant. Det får snart bli ett besök i någon leksaksaffär! Spännande!!!



I natt sov Du 12 timmar. Konstigt det känns att Du inte äter på natten längre... Du sov dessutom till kl 06 i morse och när Du vaknade så var Du inte speciellt hungrig utan mest intresserad av att smaka på Prickens öron och känna på spegeln i sängen...jag vill alltid ha Dig i sovrummet. Finns det något mysigare än att ligga och smygtitta på Dig när Du utforskar alla saker i sängen och skäller på polska mobilen....fast snart får Du nog flytta in till Ditt rum...usch och fy...


Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Hej vännen!



Förstår att du saknar Agnes massor, jag har varit borta från Emma max 3 timmar och då känns det som om något fattas :)

Med tiden lär du dig att njuta (utan dåligt samvete) av de lugna stunderna för dig själv.



Känns ibland som om man håller på att spricka av kärlek... inte sant!?



Emma gillar också speglar, ljud och färggranna bilder (i böcker). Jag har massor med leksaker kvar sedan pojkarna var små, bara att rusa upp på vinden och söka. Men självklart blir det lite nya också ;)



Så skönt att Agnes äntligen bajsat!!!

Emma lyckades bajsa PÅ mamma idag när jag kom hem från loppisen. Sååå nöjd hon såg ut. Gullungen!!



Krya på dig kramar i massor och en puss till Agnes när hon kommer hem igen.

Cia

2009-03-28 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0