Fortfarande förkyld


Någon gång har jag och pappa lyft över Dig i sängen och lagt Dig mellan oss bara för att vi vill gosa med Dig. Det verkar dock som om det mest gör Dig förvirrad.... Du kan inte riktigt bestämma Dig för vem av oss som Du ska titta på och vrider huvudet från höger till vänster hela tiden. Vi vill ju bara gosa med Dig.....


Så här glad är fröken fastän Du är både förkyld och jätterosslig. Natten var jättejobbig eftersom Du vaknade strax innan halv två och var gnällig. Jag försökte få Dig att somna om men inget funkade. Pappa hjälpte oxå till med att suga ut Ditt snor med en lite suggrej som vi har. Efter en timme gav jag upp så då lyfte jag över Dig till sängen och gav Dig mat. Sedan låg Du vaken ytterligare en halv timme och pratade glatt. Du har sovit jätteoroligt och har vaknat flera gånger men somnat om när Du har fått nappen. Halv sex vaknade Du på riktigt och låg och pratade för Dig själv. Du är för rolig eftersom Du kräver inte att vi ska ta upp Dig eller tända ljuset eller något sådant utan Du ligger där i sängen i 45 minuter och sysselsätter Dig själv. Fast nu är Du trött....och jag med...tänk om jag oxå kunde sova på dagen!

Ibland har Du världens roligast miner....

Lilla söta ankstjärten kunde jag ju inte låta bli att fotografera.



Tårna är fortfarande väldigt spännande...vilket vi har mycket roligt åt. Jag vaknar varje morgon av att Du ligger och pratar jättehögt (låter nästan som om Du skäller på polska mobilen ibland), eller så ligger Du och kryster för fulla magar eller så ligger Du och suttar på Dina tår...

Så söt i Bamsetröjan som Agneta stickat...

Åh, så fina tulpaner jag fick av Din pappa...min favoritblomma!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej, jag läste på AFF att Agnes vaknar av förkylningen. Jag ringde till BVC och fick tid hos läkare som skrev ut Brikanyl. Ellen sover såå mycket bättre nu. Andas lättare. Bara ett tips. /Clara

2009-03-18 @ 13:26:51
URL: http://mistlee.blogg.se/
Postat av: Evalena

Stackars dig Agnes som är förkyld igen, men snart är det vår och då flyger alla förkylningar iväg.....får vi hoppas. Lilla Agnes du har totalt missförstått det där att suga på tummen, är din tumme för liten månne????? eftersom du suger på stortån.... pussar och kramar till lilla dig från mig.

2009-03-18 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0